Múltidéző - Natúr gyapjú férfi-pulóver 1.1 újragondolva

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A pulóver 1. mintája adta magát csipke-kötésére.

Itt az 1. mintában nem csavartam,
hanem ráhajtással és összekötéssel alakítottam ki a hullámvonalat.
A 2. mintában pedig csak 8 szemmel dolgoztam.
A raglánujj kialakításakor a csipkeminta mellett fogyasztottam a karöltőt.

Nem írom le a menetét, mert kifejezetten rossz ötlet volt ez a fonal. Minden egyes mosásnál egyre deformálódik a pulóver formája, egyre slamposabb lesz, egyre hullámosabb az alja. Ez már a harmadik pulóver belőle, de továbbra sem sikerült tartós darabot készítenem. A tanulságot levontam: soha többé fényes pamutfonal...

Valószínűleg horgolt párnahuzatként fogja végezni.

A mintához pedig keresek egy puha, nőies fonalat. Bár a 2. csavarást 12 vagy 16 szemre fogom ismét elkészíteni.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések