Pénztárca

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Nem tipikusan patchwork anyagot használtam, mindegyik vászon szövésű, ezért remélhetőleg nem nyúlnak majd eltérően. A kisvirágos horgolt szegélyt választottam applikációnak, és a kis virágokból készítettem cipzár-őröket is, a piros cipzárra vettem néhány fityegőt: egy kis patkót, (szerencse) egy kis szívet (szeretet) és egy anjou-liliomot.

Minden megvan
Két cipzárt varrtam bele, az egyiket a papírpénzeknek hosszában; a másikat az aprónak keresztbe. Ezért dupla bélés készült, amit apró öltésekkel varrtam a pénztárca szájához.
Megjegyzés: legközelebb a visszahajtással hosszabbra kell készíteni a tartókat.

Bélés nélkül

A kész bögre.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések