Sminkes-doboz

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Végre erőt vettem magamon és megcsináltam az illatszeres dobozkámat. A doboz külső már régen kész volt: egy levendulamintás szalvéta mintáit használtam hozzá. Magát a dobozt nem pácoltam, színeztem - úgy éreztem, a témához nem menne jól.

A belső ennél sokkal bonyolultabb volt. Persze megcsinálhattam volna rekeszek nélkül is, de akkor minden ömlesztve került volna bele, és végül is pont azért csináltam, hogy elkerüljem ezt. Így fogtam néhány kartont, beszabtam a dobozba az elválasztót és először össze, majd beleragasztottam. A kartonok eredetileg mappaborítók voltak, minden tanfolyamon adnak egyet-egyet, sosem dobom ki - így a környezettudatos énem is örül. Az elválasztót és a doboz falait - ha már újrahasznosítás - csoki csomagolóanyaggal, alufóliával vontam be.

A doboztető viszont feladta a leckét.

Azt találtam ki, hogy tükör legyen benne. Sikerült is szereznem egy tükröt nagyon olcsón, csak kicsit hosszabb volt, mint a doboztető... Gondolkoztam tükörcsempén, esetleg mozaikon, viszont egyrészt a doboz fél centis falapokból áll, másrészt indokolatlanul megdrágította volna a dobozkámat. Végül tükörfóliát használtam. Ez az anyag is drága, de annyira kevés kellett a dobozhoz, hogy nem volt vészes az ára. Nem ad tökéletes képet, csak közelről, de sminkeléshez pont jó.

Ünnepélyesen elfoglalta a helyét az előszobában, az ékszeres ládikám és a fülön-függő-tartó babám és a szalmakalapom mellett


Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!


Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések