Archiválás

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!


Az első zoknim.
Burdából.
Akril.

Őszi ruha

A kanapé takarója egy maradékokból (tényleg!) készült ágytakaró. Kétféle négyzetből áll, mind lustakötéssel készült, mindenféle színű fonalakat használtam az összehorgolásukhoz is és a négyzeteket elforgatva varrtam egymás mellé. A végén körbehorgoltam egy egyszerű rövidpálcasorral.
A kanapén lévő párnahuzatok és a szintén darabokból kötött takaró még ennél is régebbi, és a türkizek az első festéseim. Mosógépben bolti festékkel csináltam. A két szín ugyanabból az egy festésből jött ki, mind a kettő natúrfonal volt, csak eltérő a műszál-pamut-gyapjú tartalmuk. A takarót a Burdából készítettem, a párnák ötletroham eredményei.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Nagyon nagy munka lehetett.Jól mutat a cicmic a takarón!!!

    VálaszTörlés
  2. Fura, de nagyon könnyen és gyorsan megcsináltam. Magam is meglepődtem rajta....

    A másik macskám a takarók alatt van a képen. Rögtön bemászott az ágytakaró alá, még meg sem igazítottam...

    VálaszTörlés
  3. A pulcsi gyönyörű a sok csavarással. Nekem a nagy takaró is tetszik. Nálunk is most készült egy a kislányomnak maradékokból, de horgolva.

    VálaszTörlés
  4. Üdv Macus!

    Köszönöm szépen.
    A horgolt takaró sem rossz dolog, szívesen megnézném a tiedet, de nem találtam róla képet a blogodon.

    No, nem baj, majd kukkolom. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Hahaha! Egy hónappal korábbi!

    Én is kacérkodom ezzel a mintával, de most nagyon sok natúr színű fonal van itthon, és szerintem egy horgolt takaró legyen színes!

    Nagyon vidám színeket használsz hozzá! Gyorsan fog menni az összedolgozás, csak használj láncszemsort. ;-) Én a klasszikus módszert követtem, mert nagyobb volt a sikerélmény: mindig négyes blokkokat csináltam, illetve rajzoltam hozzá egy fektetési sémát.

    VálaszTörlés
  6. Te vagy az első rendszeres olvasóm:D Nagyonnagyon köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése