Dobozok 6 - Ékszeres ládika

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Egyszerű fenyőfapáccal alapoztam, egy Klimt képet raktam rá és végül lakkoztam a külsejét, belül borzalmas csillámos dekupázslakkal montázsoltam össze a kép hátterét.




Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett a dobozod.
    Mindig ügyködsz, vagy böködsz valamit??

    VálaszTörlés
  2. Mióta blogolok...

    Másrészt az idén mindenki kézimunkázott ajándékot kap a családban, ami 14 tagú. Kicsit pánikolok, mert még hiányzik 5 teljesen és a hatodikat most készítem.

    És tulajdonképpen apróságok.

    Nem mellesleg már júniusban elkezdtem - vannak tapasztalataim az időben elkezdésről is. Igaz közben csináltam mást is. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése