Adventi naptár 19

Már csak ötöt kell aludni...

Macskamancsos ajándéktasakok.
Kiszabtam a mancsokat, zsírkrétával, illetve textilfilccel megrajzoltam a tappancsokat
és a neveket is rájuk írtam, összevarrtam: tűző-, illetve pelenkaöltéssel,
majd legvégül horgoltam rájuk akasztókat is.
Ugyan piros-kék változatok vannak, a macskák kandúrok
(voltak, míg ki nem miskárolták őket.)

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzés:
1) Azóta született egy kutyamancsos (effective nincs különbség) darab is. Az utóbbi években már a Mikulás előtt felkerülnek a fára a csizmácskák, oda is tudjon meglepetést rakni a Mikulás. Egy szaloncukor belefér a csizmákba. 
2) És még egy kutyamancs, és egy hörcsögmancs. És ugyan páran már az égi vadászmezőkön vadásznak, a Mikulás nekik is mindig hoz egy meglepetést (Mikulás előtt rakjuk ki.) 

Megjegyzések