Adventi naptár 23

Már csak egyet kell aludni...


Csillag készült.
Hosszúkás csillagot szerettem volna és nehezen találtam rá a helyes rajzra. Végül a következőek szerint szerkesztettem meg: a tetején kijelöltem a csúcsot, összekötöttem az anyag két alsó sarkával. "Kar"-magasságban húztam egy szélekkel párhuzamos/merőleges egyenest, ami a lap széleken kijelölte a negyedik és ötödik csúcsot is, melyeket összekötöttem a többivel. A metszéspontok megadják az ötágú csillag metszéspontjait.


Tűzőöltés.

Kitömés, kivágás.

És felkerült a csúcsra.

(Később döbbentem rá, hogy vörös - ki tudja, mit jelent; szerintem csak a megszokás...).  

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések