Patchwork takaró

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A takaró 20*20 cm nagyságú négyzetekből áll.

Rakosgatás

A színe alapja kész

Elő a fonalakkal!

Világot rajzolok: vitorláshajó

Budapesti család

Kisautó úton hazafelé

Egy szép nagy fa

Két cica

A nap és a hold

A hátoldala flanelből

A hímzések, rátétek, csak a színoldalán vannak, ezután béleltem, nem a megszokott módon, hanem 3,5 oldalát összevartam és beleraktam a vlies-t, majd kézzel lezártam a nyitott féloldalt. Elég nehéz volt beleegyengetni a bélést, de nem lett rossz. A 20*20-as négyzetek csúcsaiban tüztem őket össze egyrészt, másrészt, kiemelendő a figurákat, a különféle alakzatokat is körbe öltögettem. Kézzel, mert egyrészt szeretek kézzel varrni, másrészt nem vagyok gyakorlott gépi tűző, a szabad-tűzésről nem is beszélve. Ráadásul plasztikusabbak a kézi tűzött takarók.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések