Csomagolás

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A családom csekély létszámú, ezért mindenki kapott egy csizmát Karácsonyra. Ha minden évben megismétlem, akkor 2014-re mindenki, mindenkinek csizmában tudja az ajándékot átadni...
*2022 szerk.: ez ugyan nem sikerült, de a gyerekem imád Mamánál belebújni és csizmában mászkálni. Lassan kinövi. Nem a mászkálást.



És megpróbáltam szabad kézzel tűzni. Íme:


A női csizmák anyaga karton (amit néhány helyen patchwork -vászonként árulnak 3-4-szeres áron. No comment.). Mindenféle színű volt, ezért mindegyikből vettem 1-1 métert... A bélésük, amiből a hajtóka is készült, a már tegnap is megmutatott polár takaró.
A zokni szintén a polár anyag. A zokni orra, sarka, teteje és bélése karácsonyi mintás maradék karton.
A szabásmintát én rajzoltam, kicsit karcsúra sikerült, ez főleg a világos női csizmán látszik (ez volt az első, amit megvarrtam). A zokni esetében a talp hajlata nem elég szembetűnő, még kerekdedebbre kellett volna szabnom. És az orra részt mindegyiknél meg kellene nyújtani (vertikálisan). A csizmákat két nap alatt varrtam meg. Ezek már mind béleltek és kétoldalasak voltak (a csizmákban van melegítő közbélés is - mondjuk itt a boltosok vetex néven futtatják, vliesként (flíz) és melegítő közbélésként kérve csak a Burda boltban voltak képben).

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések