Kulcstartó

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Fogtam egy kulcstartót, körberajzoltam, majd ezt a sablont használtam a kiszabáshoz. Egy tartóhoz kétszer. A debreceni hagyományoknak megfelelően cikk-cakk ollóval vágtam körbe.

A kulcsgyűrűkhöz kiszabtam egy hosszú filcszalagot úgy, hogy mindkét oldalon , kilógjon a subaformából, ha összehajtom
és a csillagosvégeket is ki tudjam vágni.

Mintás textilből kivágtam egy karácsonyfát.

Sűrű cikk-cakk öltéssel a filcre varrtam.

Összevarrtam a formákat, és a tetejükön vágtam két-két nyílást,
amin kibújtattam a kucstartószárat, majd összevarrtam a csillagoknál
és egy-egy gyönggyel feldíszítettem a csúcsdíszt.
Közvetlenül a gyűrűk felett összevarrtam a szárakat.

A hátoldal.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

Megjegyzés küldése