Lánykapulcsi

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A mintát a tavalyi gyerek Amelie-ben találtam, a 26. oldalon. A fonál 75% gyapjú és 25% műszál keveréke, egész pontosan 8 ágú zoknikötő volt, amit megdupláztam. 4-es tűvel készült.


A minta szerint kötöttem majdnem teljesen. Ugyanis a fonál színátmenetes, ráadásul összefogtam, kizárt, hogy sikerült volna az elejét és a hátát összepárosítani; ezért a törzs-részt körben kötöttem. Egyik sor a minta, a másik sor sima kötés. Ennek ellenére az ujja hosszúnak bizonyult, amit a két ünnep között lerövidítettem.


A minta kicsit közelebbről:


Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Ez még szebb, mint a másik!
    vagy inkább: Egyik szebb, mint a másik!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, igyekeztem. :-)

    Jó érzés volt a gyerek pulóverek világába kirándulni egyet.

    VálaszTörlés
  3. Játékra hívlak, Cserfescsillagnál a részletek, nálam a kihívás.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése