Sálak

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A nyár közepén valahogyan ráakadtam a Drops oldalára és évek óta először kedvet kaptam a kötéshez. Neki is láttam rögtön mindenfélének, de persze először a gombolyagos fiókomat szerettem volna rendbe rakni: alig lehetett bezárni a mindenféle fonalmaradéktól. És aztán valahogy szembejöttek velem a sálak. Elkezdtem tehát sálat kötni. Csak úgy.

De annyira jól sikerült már az első, hogy nem volt szívem lebontani. Vajon, mi legyen? A színe a kabátaimhoz nem ment igazán. Aztán rájöttem, Anyunak pont jó lenne. Kombináltam az alkalmakat (ugye júniusban vagyunk) és rájöttem, hogy Karácsonyra pont megfelelő lesz.

Szóval így kezdődött...

Én magam is nagyon szeretem a kötött sálakat (is), minden őszi, téli kabátomhoz tartozik egy-egy. Jöjjön egy kis bemutató.
 
 
A sál tarka fonalból készült lustakötéssel. Csavarós és a végei egymásba dughatóak.
A sapka csak félsapka, hiszen a látszat ellenére ez a leghidegebb kabátom, csak ősszel hordom. Simakötéssel.

 

Az irhabundámhoz készült, de az őszi kabátomhoz is megy. Effektfonal, lustakötés.
A sapka jól mutat az asztalon, a fejemen sajnos nem, a fonal tulajdonságai miatt nem sikerült formatartó példányt készítenem.

Simakötéssel.

 
Ez a legrégebbi sálam (20 évnél idősebb). Rizskötéssel készült.
A fonalat ajándékba kaptam, azóta sem láttam ilyet, pedig imádom.


 
És a nagy kedvencem.
Effektfonal.
Hosszú, bordás lyukmintával.

A lyukminta

Nagyon ritkán bonyolítom túl a sálkötést, inkább érdekes és színes fonalat használok.

Karácsonyra így minden közvetlen rokonunk sálat kapott ajándékba. Holnap megmutatom a az első hármat a tizenkettőből.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Én bírom a sálakat. Az első olyan fonalból készült (vagy nagyon hasonlóból), amilyenből én is kötöttem Vikinek.
    A Kötőmintakönyv klasszikus, nekem is megvan. Szeretem nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy manapság nem jelennek meg további kötetek.

    Bár, mióta a világhálón bárkinek a munkáját láthatjuk, lehet, hogy nem tudnának újat mutatni.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a színek. A sapka mint asztali dísz igen innovatív, szerintem diót vagy mogyorót tarts benne :)

    VálaszTörlés
  4. :-DDDD

    Vagy készítek belőle egy függő lámpát. Milyen jó, hogy jöttél!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése