Kerek horgolt terítő

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Pont ma egy éve, hogy eltörtem a csuklóm, amit 16-án megműtöttek. A rehabilitáció folyamán csuklóedzésként horgoltam meg a rózsaszín terítőmet. 


Ennek az eredménye ez a blog is...

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Holnap valószínűleg eleget teszek a feltételeknek.
    A terítő továbbra is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Az első blogbejegyzésem az első blogomban: http://gabella.blog.hu/2006/11/17/29_lettem

    Elkezdődött a 30. évem, ez volt az indíttatás. :)

    VálaszTörlés
  3. Na, hallod ez aztán a "csuklógyakorlat"!! Úgy gondoltam a sok blogolvasás után, vajon tudok-e én is másoknak valamit "tanítani"(jaj, ugye ez nem nagyképű gondolat???) vagy csak megmutatni:o)

    VálaszTörlés
  4. Imádom az ilyen mintákat, ami nem annyira nagymamis. Nagyon ügyes vagy, és kitartó.

    VálaszTörlés
  5. Hogyan is? Hát ide ültem és írtam, ami eszembe jutott. Nehézkes volt a kezdet, néha úgy éreztem, hogy tök felesleges az egész, de egy hét után már rutinszerű lett az írás. Két hét után már hiányzott, hatodik hétnél már minden nap írtam, és most kb. a 424. bejegyzésemet írtam meg éppen ma. Szeretek blogozni, de egyszer bezártam, de 5 napra rá ki is nyitottam. Fő témám a kicsi családom (9 gyerek és egy férj és természetesen én), napjai. De vannak benne viccek, mesék, versek, képek (sok kép), játék, stb.
    Most már én is esélyes vagyok a nyereményre????? :DDD

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen a blogoddal együtt!!!Nagyon érdekes,hogy én is egy betegség utáni lábadozásban kezdtem el a honlapomat írni.:)
    http://mammka.blogspot.com/2010/02/blogszulinap-rozsaszin-pottyoknel.html

    VálaszTörlés
  7. Hú, megijedtem, hogy lemaradta a játékról. De jó, hogy még időben vagyok. Hogy miért is keztem el blogolni, jó kérdés. Először Meskán láttam szép dolgokat, és valahogy véletlenül jöttem rá, hogy az ott található alkotók közül csomó mindenkinek van blogja. A sok blog olvasás után jött az ötlet, hogy hátha rám is kíváncsi valaki. De ha nem is, legalább kommenteket tudok majd írni.
    Tényleg igaz, hogy minden rosszban van valami jó. Biztos a csuklótörésnél először nem az jutott eszedbe, milyen gyönyörű terítő készül majd, és egy klassz blog. :)

    VálaszTörlés
  8. Egy fórumon volt egy anyuka, aki valahogy mindig azokon a topicokon bukkant fel, ahol én. Kíváncsivá tett, ki ő. Volt egy blogja, azt A-tól Z-ig elolvastam, majd folyamatosan követtem, mígnem megfogalmazódott bennem, hogy a világtól elszeparáltan így élhetném ki a közlési kényszeremet én is. Főként a gondolataimról, érzéseimről szólt az első blogom, akkor még inkább csak naplónak szántam saját magamnak, de bizsergető volt az érzés, hogy lehet, hogy más is olvassa :)

    VálaszTörlés
  9. Az úúúúgy volt, hogy már régóta kacérkodom a gondolattal, hogy blogot kéne írni, de valahogy hiányzott belőlem az igazi "elhivatottság", jelesül, hogy közzétegyem a gondolataimat. Aztán rájöttem, hogy vannak ilyen, kreatív blogok is... Nini! - kiáltottam, és ezzel eldőlt a dolog:).

    VálaszTörlés
  10. Én is ideértem és megpróbálom.Blogot írni azért kezdtem mert van sok mondanivalóm van másoknak mondanivalójuk melyekre kíváncsi vagyok és kalasszak, hogy vannak visszacsatolások is.Nagyon sok szép dolgot látok melyekre jobban is kíváncsi vagyok!Alkotójukra meg pláne!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése