A kívánságpulóver

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Tadamm!!! - gondoltam.
Az összeállításkor a csőkötés befejezésekor használt öltéssel fejeztem be (felülről-belülről, ha sima szemet, belülről-kívülről, ha fordított szemet fejezek be; angolul: kitchener's stitch, vagyis a konyhafőnök öltése), valamint az oldalakat és a karöltőt láthatatlan öltéssel (angolul: matress stitch, matrac öltés) varrtam össze. Nagyon szép lett, és mindekttővel naggggyon meg vagyok elégedve.

A nyakának szűken felvettem a nyakkivágás szemeit és körben kötöttem
6 sort egy sima - egy fordítottal, ezt is a konyhafőnök öltésével fejeztem be.

Egy közeli az ujja és a törzse találkozásáról: a matracöltés.

Gyors lettem így a végére - most pár dolgot magamnak fogok készíteni. Hurrá-hurrá!
Az is igaz, hogy a puding próbája az evés, és ugyan folyamatosan próbáltattam az ujja hosszához, sosem lehet tudni...
Frissítés: Ahogy azt Móricka gondolta. Nagyon nagyra sikerült az eleje és a háta, sajnos újra meg kell kötnöm; az ujja viszont sikerült. Most már nem fogom tovább halogatni a saját méretű próbababa elkészítését... A változtatásokat beírtam az előző posztokba.

Első bejegyzés a kívánság 
Második bejegyzés kötéspróbák és kezdés
Harmadik bejegyzés a csavart rombusz minta
Negyedik bejegyzés a hátáról és az elejéről
Ötödik bejegyzés  a nyakról
Hatodik bejegyzés az ujjáról
Hetedik bejegyzés a visszatérésről
Kilencedik bejegyzés a befejezésről

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Hú, ez nagyon mutatós darab lett! Van benne munka rendesen.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, ügyes vagy! Én is imádoma csavartat, a párom nem, így magamnak és leánykámnak köthetek ilyet.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. :-)

    Nálunk pont fordítva van, ha nincs benne valamilyen extrém minta, akkor Janinak nem tetszik. A 2010. tavaszi-nyári Filati-ban van egy csomó férfi-minta, előre ki tudtam választani, melyik fog neki tetszeni. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon ügyes vagy!! Ennyi csavart mintát!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jòl nèz ki. Es nagyon sok munka van benne. Plusz nagyon ugyes vagy.
    Tiszta lelkifurdallàsom lett, mert itt van kèt fèrfipulòverre is a fonal, ès ki is vàlasztotta màr, hogy milyen kell neki, de annnnnyira nincs kedvem... meg kulonben is, jon a nyàr.

    VálaszTörlés
  6. Katica!
    Emiatt ne legyen!
    Én is szoktam rajta éveket üldögélni...
    Csak ihletetten tudok kötni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése