Beálltam a sorba

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Beálltam a sorba és kötöttem egy kendőt.

Az apropóját az adta, hogy a Nagymamám vasárnap lesz 86 éves. A karácsonyi ajándékok bemutatásakor már megemlítettem, hogy mennyire nehéz bármit is adni neki, mert mindenre azt mondja, hogy minek az már neki... (Kivéve keksz és csokoládé. De nekem lelkiismeret furdalást okoz, ha édességet adok bárkinek.)

Úgyhogy teszek egy próbát a kendővel.

 A mintához a Ravelry keresztül jutottam, Sara Stichertnél. A neve Pine-tree, vagyis fenyőfa. Kicsit több, mint 100 g zokni-gyapjút (ez van itthon) használtam fel hozzá.

 
  
Kötőtűkkel feszítettem ki

Kíváncsi vagyok, mit szól hozzá Mama...
(Tetszett neki, főleg, hogy az Öcsém és a barátnője el volt ragadtatva tőle, de megjegyezte, hogy minek ez már neki.) 



Szerkesztés 2022-ben. A nagymamám 2015-ben halt meg, majd 6 évvel azután, hogy közölte, minek ez már neki. Ha te is idősebb vagy, mielőtt kiejtenéd a szádon ezt a mondatot, emlékezz erre! Azon túl, hogy milyen lélekromboló. 

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. A kendő nagyon szép lett, ügyes vagy! Kérlek számolj majd be róla, hogy a Mama mennyire örült neki.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű. Hogy te mennyire ügyes vagy. Eddig csak sejtettem, de egyre inkább biztos is vagyok benne. :)

    VálaszTörlés
  3. Ismét köszönöm szépen!

    Beszámolok majd. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Szep lett ez a kendo, ugyi vagy!

    VálaszTörlés
  5. Ha megtetszett valakinek, de nem boldogul a fordítással szóljon, segítek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése