Találós kérdés

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Mi ez?:


És most?:


Minire hajtogatható házicipő:




Mutatok másik képet, ezt töltöttem le a netről - talán jobban látszik rajta a koncepció, de elég rossz minőségű...

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Ez most ketté van hajtva? Vagy akkor nem értem. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én ezt nem értem...nem fed9i egymást a két kép...nagyon halovány vagyok :(

    VálaszTörlés
  3. Igen, ketté van hajtva és a két vége össze van hajtva.

    Felhúzáskor kinyúlik.

    VálaszTörlés
  4. Megmondom őszintén én is ráakadtam erre a leírásra és ezért tudtam, de azért mig nem poróbálom ki élesbe nem igazán világos hogy is van ez.

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett. Az igazság az, hogy papucsmániám kielégítésére bújtam egy időben a blogokat és én is ráakadtam erre. Ha nem így lett volna akkor az életben nem találom ki:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése