Tojástartó húsvétra

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Tojástartókat díszítettem:






Fehér matt akrilfestékkel (a sima boltival) lealapoztam, egy napot száradt, majd rádekupázsoltam a szalvétát (ez gyakorlatilag két réteg lakk). Ezekben tartom és szállítom a hímestojást minden húsvétkor. A dekortojásokkal vigyázni kell, mert néha jóval nagyobbak a tyúktojásnál és ezek nem férnek el benne. Igaz, ezeket másképp is könnyen lehet tárolni.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Mennyi időd van, küldjek át egy-két tojástartót? :)
    Hogy maradjunk a gasztronál a tojások kilukasztását mi hústűvel csináljuk.

    VálaszTörlés
  2. Hülyeséget írtam. Jókajánál a mustáros tojás volt.

    Juhizsnál (http://juhizs.blogspot.com/2010/03/husveti-elozetes-avagy-idoben-vegyel.html) viszont a klassz fotók. :o)

    VálaszTörlés
  3. Cili!
    :-DDDD

    (Jelenleg kötök egy pulóvert magamnak, utána négyet vagy ötöt lebontok és újra kötöm őket, és még két pulcsit - minimum - kiterveltem; alig várom, hogy kész legyek velük... És a székek új gúnyáját is be kellene fejeznem, a horgolás része kész, de varrnom kell alsó-ruhákat is... És, és, és...)

    Altair!
    Igen, a filces képeket már láttam. Tök jók. (A nyuszik hasonlóak voltak.)

    VálaszTörlés
  4. Miket ki nem találsz!!! tele vagy ötlettel.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése