Granny-szoknya

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Részletek.




Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Azóta kiderült, hogy nagyobb a fenekem, mint először gondoltam. (Természetesen, a derekamhoz mértem ki a négyzetek számát.) ;-)
    És a hosszához is kellene még egy sornyi négyzet.

    Ami nem olyan rossz, mert így "szabott" szoknya lesz. :-)
    Viszont a három napnyi munka helyett rá fog menni egy hét. :-(

    VálaszTörlés
  2. Mindegy, de jòl nèz ki! Nem nagyitja a feneket egy kicsit (nagyon)?
    Bàr nem tudom a te mèreteidet, megint magambòl indultam ki, ès nekem nem igazàn kellene felhivni arra rèszre a figyelmet...

    VálaszTörlés
  3. Nincs problémám a fenekemmel. Koromhoz képest tök jó. :-)

    VálaszTörlés
  4. Klasszak a négyzetek.Nagyon különleges szoknya lesz.

    VálaszTörlés
  5. Remélem.
    Bár a hétvégén nem horgoltam egy blokkot sem, elfogyott a kezdő-lendületem...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése