Horgolt lámpaernyő

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A takarítás során a megrongálódott papír lámpaernyőmet kicseréltem egy horgolt darabra. Kicsit boszorkányos lett. Először gondolkoztam egy ananász-mintán, végül ennél az egyszerű lyukmintánál kötöttem ki.


Valami miatt csavarodik, nem jöttem rá mitől. Az izzót nem takarja el, ami hátrány - valószínűleg lesz folytatás (pl. szalag befűzése a lyukakba).

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Nekem is gyakran csavarodik, ezt a kérdést feltehetnénk a Horgoblogon. A szalag szerintem jó ötlet, vagy lehetne papírcsík vagy háncs is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése