Horgolt párnahuzatok

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Minden darabot ugyanabból a fonalból készítettem: Tremori kötőfonal, 115 m / 50 g, 100% akril.

A klasszikus nagyinégyzetek

Nagyinégyzet téglalaposítva: a rövidebb oldalán 3 kétráhajtásos pálca és 2 láncszem, míg a hosszabbik oldalán 3 egyráhajtásos pálca és 4 láncszem váltakozik. Fodros.

Nagyi-hullám

Sima hullám

Még néhány részletet megmutatok. Nem tudom, ki hogy van vele, de mifelénk elég nehéz érdekes és pont megfelelő színű gombot találni. Mit tesz ilyenkor az ember, azzal főz, ami van: gyöngyökkel. A párnákhoz az itthoni játékgyöngy-készletem használtam fel. A fonalat áthúztam a gyöngyön, és a gyöngy ki nem látszó oldalán összekötöttem a kilógó fonalvégeket - gombosítottam mindet.

Ezek persze egyszerű zsinórok, amit 4 szemből sima-kötöttem.

Kör-alátétekkel.

Kihasználva a hullámokat.


A nagyinégyzetet lehet sorozat-gyártani is:


A nagyi-téglalap kezdése:


Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Nagyon szépek lettek! "Alsószoknyát" érdemes az új párnákra is varrni, mert könnyebb a huzatot mosni, mint az egészet. (Persze a mai anyagoknál és mosógépeknél lehet, hogy nem így van.) De lehet, hogy jobban is mutatna egy nem fehér, hanem színes alappal :)

    VálaszTörlés
  2. Mostam már tollat. Hm, élménynek érdekes volt, azt a szagot sose fogom elfelejteni... Többet soha. ;-)

    Igen, színes lesz. Rózsaszín és bordó. Az üléshuzatok meg kopott, kék farmerekből és rózsaszínű anyag-maradékokból lesznek. A fejemben már összeállt a hangulata; a minták még nem - nyilván, ezért is halogatom.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperek a huzatok, a zárás megoldásai rendkívül ötletesek, de ez nem meglepő Tőled. :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, szépek a színek, amiket használtál.

    VálaszTörlés
  5. Szépek! Imádom ezt a cikcakk mintát. (Én is éppen ilyesmin mesterkedem, aztán nehogy az utánzás vádjával illessenek! Rakjuk fel egyszerre a te virágtartódat meg az én párnámat! :))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése