Lujza bemutatkozik

Heló! Itt Lujza!

Lujza

A horgolásminta ebből:

a magazinból származik (Amigurumi Lets Knit).

Fejem, törzsem, karjaim és lábaim

Belül rézdrót és apróra marcangolt vlies rejtőzik, ezért tudom mozgatni a végtagjaim.


A rézdrótot nem árt belevarrni anyagba, mert sajnos a horgoláson kibújnak a végek.

Viszlát!
Lujza

Megjegyzések

  1. Én is akartam ma írni egy bejegyzést, aminek ezt a címet szántam: "Lujzi bemutatkozik". Csak Lujzi nem horgolt baba, hanem az új kismacsekunk! :-)

    VálaszTörlés
  2. :-DDD

    És nem csak mi vagyunk ketten: Kiky is ma mutatta be az ő Lujzáját. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Lujza semmilyen körülmények között nem marad táskátlan! :) Milyen magas a kisasszony?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos és kedves ez a Lujza baba. :)
    Régen nem voltam itt. Már több mint egy hete nem volt gépem, meg az egészségem se volt jó. Most próbálom a lemaradást behozni. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem Lujza nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
  6. Lujza nagyon magasra nőtt: 78 cm.

    Köszönöm a dicséretet! :-)

    VálaszTörlés
  7. Helyes ez a Lujzi lány. Jó nagyra is nőtt. Tudod "kis gyerek kis gond..." - majd főhet a fejed, hogy mibe öltöztesd! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése