Párnák 2. felvonás

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Elkezdtem a múlt héten varrni. Kicsit jobban berozsdáltam a vártnál...

horgolt párnák alá készült textilhuzatok készültek el.


Az az érdekességük (és persze nem látszik), hogy tripla magasságból készültek, így nem kell cipzár, gomb, tépőzár, patent a záródáshoz; és nem csúszik ki a belső sem - amit nagggyon úúúútálok (van ilyen bolti párnánk is, és kispórolják belőlük az anyagot...). Az eleje tök sima, a hátulján pedig dupla.


Színe
Fonákja
Csak bedugom és ráhajtom.

A dupla anyag ellenére könnyen bele lehet rakni a töltetet, a kifordít-befordít technikával (kifordítom a huzatot teljesen, belerakom a párnát és visszafordítom a huzatot), vagy csak simán beletuszkolom a hagyományos módon (itt az a problémás, hogy könyékig bele kell nyúlni, hogy a csücskök is helyükre kerüljenek). A másik megjegyzésre érdemes technika: francia endlivel csináltam az összevarrást: vagyis a színével kifelé levarrtam kb. 1 centivel a majdani összevarrás előtt az anyagokat (és természetesen a széleit ettől függetlenül letisztáztam), ezután kifordítottam és a varrásvonal mentén is végigvarrtam. Mindkétszer duplán, hogy a duci-juci párnáimat rendesen tartsák, ne foszoljanak ki 2 hónap múlva. Úgyhogy valószínűleg ezek túl fognak élni.

Az anyag fonákoldala
Duplán, hogy tartson!

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések