Lujzerl bolerója

Heló! Itt Lujza! 

Mindenki meztelenül jön a világra (még akkor is, ha éppen harminc), de egy idő után zavaró ez az állapot. Egy ideig megoldottam néhány kölcsön sállal, de egyetlen fülbevaló - valljuk be - még nem öltöztet.

Az első elkészült ruhadarabom egy boleró lett. Hát nem fed olyan jól, de egy vékony kendőnél talán jobb.

A boleró igazából nem is boleró, hanem a nagyon  furcsa Capecho névre hallgat (sokat megnézegethetsz: itt). Zsófi már hetek óta kínlódik ezzel a mintával, végül azt mondta, kipróbálja rajtam.

Természetesen a nagyi mintát használta. (Megőrülök ettől a nőtől, hogy képtelen valami mást is horgolni.) (Zsófi megjegyzése: 3 egyráhajtásos pálca és 2 láncszem váltakozik.)


Ehhez a mintához 13 ötszöget kell készíteni úgy, hogy kettőbe beleilleszthető legyen az ujja. Az ötszög-kötést kívülről befelé tervezte Norah Gaughan, de az ötszög-horgolás belülről kifelé halad. Az ujja egy négyszögből kerekített ötszög lett. A kiterített darabokon szépen látszik az egész struktúra.  A nyakrész négyszögekből és háromszögekből áll.

És ez nem fejjel lefelé van...

Nagyon trükkös darab, és nagyon szépen áll rajtam, még a mellem sem hiányzik (ígéretet kaptam rá, hogy lesz. Bár a hajam ritkításáról és valami normális szájformáról is volt szó...)




Bár az igazi titok a hátánál van. 


A ruhatáram továbbra is bővül, majd tudósítok a többiről is. 
Addig is:

A viszontlátásra!

Megjegyzések

  1. Nahát, nekem van egy ilyenem (túrtam), csak eddig nem tudtam, hogy így hívják :))
    Nagyon jó lett!
    Illetve az enyém mégsem egészen ilyen, csak hasonló.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése