Nyuszi

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Forrás: Praktika, XIV. évfolyam, 3. szám, 34. oldal

Meglehetősen régen történt már, hogy megláttam a Praktikában ezt a nyuszit. Rögtön beleszerettem a mintába. A nyuszi-baba párját a nyuszi-rongyit kötöttem meg.


Aki még nem próbálta ezt a mintát: én, a magam részéről a továbbiakban a Waldorf-nyuszinál maradok... Négyzetet készítünk, összevarrjuk: először a négy sarkát lábaknak, majd a közepét úgy, hogy közben kitömjük és lekötjük a fejét (ezt egy szalaggal el lehet tüntetni a végén), majd kötünk két fülecskét és hozzáöltjük a fejhez. A nyuszi-farok egy mini pom-pom. 2 éven felülieknek. Ez egy kicsit deformálódó típus.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos ez a nyuszi, ügyes vagy! Én is szertnék hasonlót készíteni a kisbabámnak, csak én horgolok és nem kötök.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :-)

    Horgolva könnyebb, szerintem. Egy négyzet, egy gömb és két háromszög (amit láncszemsorból érdemes elkezdeni). :-D

    VálaszTörlés
  3. Ngayon édes. Egyszer majd én is, a Királynőnek.

    VálaszTörlés
  4. Tündéri! Én pedig a két hetes Csenge babának..... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése