Sapka

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!


A mintát a Gombolyítós Gabellától kaptuk, de már nincs fent a honlapján. 

Az alsó része kiterítve

A feje búbja kiterítve

I-cord szélt, mostantól hívjuk hurkaszélnek, készítettem hozzá, 18 szemre kezdtem, 3 szem hurkaszél, 2 fordított, 8 sima, 2 fordított, 3 szem hurkaszél. 10 soronként csavartam, balról jobbra. Megkötöttem a pántot és kitchener's stitch-csel összevarrtam. A tányérját 8*14 szemre kezdtem (a pánt szemeinek felvétele után kitrükköztem), körben harisnyakötéssel készült. Először szaporítottam kétsoronként 4*16 szemet, majd 8 sor után kezdtem el fogyasztani. Az eredeti kötésmintában volt szemellenző, de én nem készítettem.

 Próba

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. :-D

    Gondoltam rá, hogy saját magamnak is kéne egyet kötnöm. Ezt ajándékba készítettem.

    VálaszTörlés
  2. Dögös a sapid! :) Én is gondoltam, kötök egyet simli nélkül, látom, így is tök jó!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése