Törlőruhák

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!


Alapdarab: 4,5 feles tűvel, 31 szemre, 7 sor lustakötés, majd 5 szem lusta-, 21 harisnya- és ismét 5 szem lustakötéssel folytatom. A harisnyakötés 31. sora után ismét kötök 7 sort lustakötéssel, leláncolom és a sarkánál horgolok 10 láncszemből egy kis hurkot.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Így olyan egyszerűnek hangzik a kötés, bár a harisnyakötésen még agyalok. :o)

    A lustát bezzeg ismerem. ;o)

    VálaszTörlés
  2. Hm. Ezt a bejegyzést nem így akartam volna eredetileg megjelentetni. Izé...

    A harisnyakötés az, amelyik színén csak sima, a visszáján csak fordított szemek vannak.
    Mindjárt csatolok majd képet is. :-P

    VálaszTörlés
  3. Amikor először olvastam, nem voltak képek. Azért úgy is el tudtam képzelni..
    ÍGy képekkel azért jobb. Gratulálok. Jók lettek.

    VálaszTörlés
  4. Ugye?
    Elfelejtettem, hogy mára irányoztam elő a megjelenést, és persze fényképezni sem volt időm - pedig milyen szép lett volna vakító napsütésben, növényekkel a háttérben...
    Na, majd máskor. ;-D

    VálaszTörlés
  5. De visszajöttem, mert sejtettem én, hogy lesz kép is. :o)

    Te, ezt talán még én is el tudnám készíteni kezdetleges kötőtudásommal. :o) És mit törölgetsz vele? Van szíved befogni?

    VálaszTörlés
  6. Az igaz, kezdőknek pont jók; egyszerű minta és pár óra. Ha akad kallódó fonal, azzal lehet próbálkozni.
    A mosogatóm fogom fényesre törölgetni velük - hogy ne legyen vízköves. ;-P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése