Ma kezdődik az adventi visszaszámlálás!

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Az idén nem mutatok újdonságot.
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24

Valójában már augusztus harmadik hetétől tart nálunk a várakozás is. 15 kézzel készített karácsonyi ajándék, ezekhez különféle csomagolások, 7-8 szülinapi és névnapi ajándék, és néhány sapka-sál-pulóver (amit még nem is mutattam) mellett nem csináltam, csinálok mást.

Ma kerestem-kutattam ötletek után. 
Az egyiket megmutatom: Elisabeth Dunker.
Van kisfüzetes is: Pia Pedevilla: 


További kellemes várakozást és kreatív alkotást kívánok Nektek is!

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések