Vilai

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

39-es

Megjegyzések:

33 szemre, csőkötés, 2-es tű.
Passzé 13 sor.
A passzéról mintára átkötő sorban egy szemet elöl, a következőt hátul segédtűre vettem, majd lekötöttem a bal tűn lévő szemet, majd a hátsó segédtűn lévő szembe készítettem 5 szemet (fordított-ráhajtás-fordított-ráhajtás-fordított), majd lekötöttem az első segédtűn lévő szemet. A simákat csavart simával kötöm. (Kicsit jobban meg kellett volna néznem, mert két-soros és nem egy... Az első sorban szaporítjuk. Elvileg.)
A sarokban 24 sornyi mintát kötök.
A sarok oldalán 28 szemet veszek fel. Az első sorban minden 2. és 3. szemet összekötöm. (19 szem.)
A lábfejnél, másfél mintát teljesen befejezek, majd a következő egységet a 20. sorától elkezdem az orrhoz fogyasztani. (A 20. sor az első csavarás után, a 2. dupla sima 1. szemének szaporítása sora.) A csavarás abban a sorban van, mikor a szélső csík három szemét lefogyasztottam. A csavarást követő 2. sortól harisnyakötéssel folytatom.


Nehéz. Végig koncentrálni kell. (És nem volt problémám a minta megjegyzésével...) De azért imádom a mintáját:

Mire jó a vastag fonal és egy zokni mintája?
Elkészítési idő: egy hét.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

Megjegyzés küldése