Kai-Mei röviden

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

39-es lábra.

Egy rövid-szárú verziót készítettem. A bokán csak egy egy centis passzé készült.



2-es tű, 34 szemre csőkötéssel. 5 sor passzé után a sarokrésszel folytatom. 24 sor. 11-11-11. Az oldalán 26 szemet szedek fel. Két soronként fogyasztom.
Az orrát az 5. ismétlődés utáni 5. sortól kezdem el kialakítani.  A passzés résznél soronként 1-1 szemet  fogyasztok; a másik oldalon a két szélén két soronként. A 7. ismétlődés utáni 1. sortól harisnyakötéssel folytatom. 16 szemnél leláncolom.



Nem jött be, úgyhogy mára ez a zokni nem létezik. Maga a levél (bagolyszem) minta nagyon tetszik, de a zokni nem: csavarodik a lábfejen és nem kellemes a viselése számomra, ez a rövid szár sem vált be: azt hittem milyen jó lesz csizmához. Rögtön lecsúszott a lábamról, mondanom sem kell. Az alulról fölfele módszerrel jobb lenne és hosszabb boka- és orr résszel.


Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Izgalmas benne az a csipke, nekem meg átkötött szívnek látszik és nem bagolyszemnek :)

    otthoni papucs helyett sztem jó lenne ezzel a rövid szárral

    VálaszTörlés
  2. Igen, szívnek is megfelel. :-D

    Hm, a legutóbbi Aldis akciókor vettünk egy csomó filcesedő gyapjút...
    Talán a következő télre elkészülnek a jó meleg mamuszaink. :-P

    VálaszTörlés
  3. Csuda, hogy tudod már cifrázni!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése