Feketeség

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Persze a NAGY fényképezés elmaradt, ezért vállfán tekinthető meg a kész mű.
A horgolt nagyi mintás szoknyámhoz készítettem egy alsószoknyát, majd egy pulcsit is, de eszement módon nem kezdtem el időben jegyzetelni, ezért lövésem sincs már, hogy is kezdtem...

Igen ravasz a szabásmintája, mert körben készült, passzentos: a derekát fogyasztottam, szaporítottam és készült mellbevarrás, akarom írni mellbekötés is.


Az ujjakat utólag kötöttem meg, ezért a toldáshoz JB csodás szemfelszedés módszerét alkalmaztam, majd raglán ujjként fogyasztottam, a nyakát is folyamatosan kötöttem rá. 
A simakötésen túl, pávaszemes mintát kötöttem 4 ráhajtásosat 13 szemből az aljára, a nyakára és a kézelő is így készült.


A második karöltőnél derült ki, hogy sikerült elszámolnom a mintát vonatozás közben, ezért kicsit aszimmetrikus - de nem zavaró, tekintve, hogy fekete és a hátát amúgy sem látom.

Az alsószoknya és a pulcsi összesen nem volt 40 deka, a nagygombócból maradt még egy icike-picike gombócocska. Mivel összesen három 40 dekás gömböcöt vettünk, még készül belőle kardigán is.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Ja, amúgy tavaly novemberben onnan jöttem rá, hogy mennyit fogytam, hogy mikor szerbe-számba vettem, mit is fogok a nagy karácsonyi-ajándékkészítés után kötni, akkor a próbákon kiderült, nem kell trükkös alsószoknyát csinálnom. Persze a 15-ből még csak 3-5-nél járok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése