Hatos számú dobozom

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A pókerszett.

Ajándék volt szülinapra.

A külsejét vörös akrilfestékkel alapoztam, egy régi kártyapakli néhány lapját ragasztottam fel rá (dekupázslakkal), majd lakkoztam.


Szereltem rá fogantyút is. Ez sima barkácsboltos fiókfogantyú, a bélés beragasztása előtt rögzítettem.


Belülre zöld filcet ragasztottam. Mellékeltem zsetonokat, egy játékszabályos füzetecskét és egy zöld filcterítőt.


Igazán szerencsésen kevertem ki a festéket, mert pont megegyezik a színe a piros zsetonéval. Véletlen volt.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések