Kai-mei 2

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Ismét megpróbálkoztam vele.
Persze alulról fölfelé készült, és a mintára sem emlékeztem pontosan, úgyhogy ez igazából nem is Kai-mei.

Szóval 8*2 szemre kezdtem JB csodás módszerével. Minden 2. sorban mindkét szélén 2-2 szemet szaporítottam hétszer, 22*2 szemet kaptam. A mintával a 20. sor után folytattam úgy, hogy az egyik szélétől a másikig minden 3. sorban "eltoltam" a mintát, azaz az egyik szélén szaporítottam 1-1 szemet, míg a másik szélén fogyasztottam 1-1-et. Mindeközben a fején dupla patent mintát kötöttem, a széleken fordítottal kezdve.


A 30. sortól minden második első sorban 1-1 szemet szaporítottam, a talp mellett, folytatván a dupla patentet. 6-6 szem után a talp szemeit és ezt a 12 szemet felhasználva kialakítottam a sarkakat, rövidített sorokkal. Miután ez megtörtént, a hátsó részen is elkezdtem a dupla patentot, illetve a lábfejen keresztbe menő mintát átforgattam egészen a külső lábszár közepéig, ahol abbahagytam. A 100. sorig kötöttem a mintával, majd egyszerűen folytattam a patenttel még 10 soron keresztül, végül az utolsóban jó lazán leláncoltam.
A két párat tengelyesen szimmetrikusan kötöttem, egy hétvége bőven elég volt.

Megmacskásodva

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések