Barack

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Van nekem egy barackszín fonalam, amiből sosem sikerült csinos pulóvert kötnöm - eddig.

Persze nem írtam le időben ezt sem...

Körben készült, az eleje

 

és a háta sima téglalap,

 

az ujját a kihagyott lyukba kötöttem bele, trapéz oldalú csonkagúla palástja.

 


A minta dupla patent, amit az elején a 40. és a 80. sorban megcsavartam: 9-9 bordát. (Ezáltal kívül belül hordható lenne, ha nem csomózom a toldásokat, hanem sodrom...)

 

A 80. sor után szétválasztottam az elejét, ami által egy sálgalléros pulcsit kaptam. A kettéválasztáskor kiegészítettem a középső 3 szemet hatra, ezt feleztem meg. Az utolsó bordánál hurkaszélt alakítottam ki, ezt később meg is bántam.


 A hátánál a szélszemet hozzákötöttem, majd felülről-belülről (ill. belülről-kívülről) öltéssekkel összeillesztettem a két végét.


Bízom benne, hogy a fonál szokásához híven még nyúlni fog a mosások közben, mert kicsit magasan van a nyakkivágás, eredeti szándékaim szerint lejjebb kellene lennie. Ha nem, legfeljebb újra átkötöm.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések