Csillagom

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Egy régi tervem megvalósítottam. Anyaga pamut, egy narancs-sárga cirkás és egy fehér-rózsaszín-sárga-kék cirkás fonal.



A szélére csipkeszerű befejezést horgoltam.



Akit érdekel a minta leírása, legyen olyan kedves, hagyjon üzenetet!

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Távolról is, közelről is nagyon szép. Igazán kellemes színösszeállítás, és a minta is tetszik. Nem lehetett kis munka. Mennyi ideig készült?

    VálaszTörlés
  2. Kedves, vidám darab lett, gratulálok.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. :-D

    Eta!
    Őszintén szólva nem tudom megmondani, mert nagyon régen kezdtem el és sokáig elfekvőben volt. Most szisztematikusan haladok, így került újra elő. Úgyhogy a 179 blokkból eredetileg megvolt 18-20 azt hiszem, egy év alatt, a többit és a szélét 2 hét alatt csináltam meg. Bevallom, hogy gyorsabban ment volna, ha nem annyira unalmas: ez a kétsoros méret nem a haladós típus nekem...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése