Zokni magamnak sk - 2011/3

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Él a fejemben egy kép, megpróbáltam megvalósítani. Második próbálkozásom.




A mintát sajnos elfelejtettem időközben, félnapi bénázás után abbahagytam a rekonstruálását... Még nem az "igazi", de már majdnem. Remélem, az igazit sikerül majd lejegyzetelnem.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Szia Zsófi!
    Most találtam a blogodra, miközben keresgéltem azokat a kreatív oldalakat, blogokat, amik a zoknikötéssel is foglalkoznak. Szeretném megtanulni, mindamellett és elsősorban!!! a készítése szórakoztat,(remélem) gyönyörűek és hasznos holmik is egyben.:)
    Gratulálok a remekeidhez és külön ehhez a zoknihoz! Nem is bírtam megállni szó nélkül.:)
    Kívánok a továbbiakban minden jót, üdvözlettel: ÉdesMindegy

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése