Lujzi felöltözik

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Az én Lujzerlem kicsit el van hanyagolva, de a nyáron végre megcsináltam a haját, kijavítottam a száját és végre nem egy szál bugyiban tengeti napjait - bár a régóta tervezett ruhatára még várat magára... Lássuk a medvét:
Ilyen volt:
Ilyen volt
Ilyen volt a szája és roppant dús haja

A száj második verzióját meghorgoltam és ...
felvarrtam. Nagy változás nem történt.

A harmadik változatnál ragaszkodtam a minimálhoz, egyetlen láncszemsor.

A haj tömeget harmadoltam, kivéve a szélső tincseket, ahol maradt a 3-3 szál fonál áthurkolva.  Végre össze lehet fogni, fonni és még a sapkát is rá tudom húzni a fejére.

A szoknya

A szoknyát 3 sor oda-vissza rövidpálcasorral kezdtem, kialakítva a végén egy gomblyukat, illetve vele szemben egy gombot varrva. Ezután a csípőt követve, szaporítva egyráhajtásos pálcasorokat készítettem. Mikor megfelelően hosszúnak találtam a szoknyácskát, az utolsó előtti sorban az előző sor szemeinek hátuljába 3-3 egyráhajtásos pálcát, míg az utolsó sorban ugyanennek a megelőző sornak az elülső szemeibe 4-4 egyráhajtásos pálcát öltöttem - így alakult ki a dupla raffolt szoknyavég.

Ilyen lett

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. A szájfeltöltés eltűnése használt, de kiengedett hajjal csinosabb volt. :o)

    VálaszTörlés
  2. Határozottan helyesebb lett. :o) ÉS csinos is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése