Szürke mellény remake

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Volt nekem egy szürke mellényem, amit egy jóval karcsúbb és fiatalabb korszakomban készítettem. Az idő eljárt fölötte, kövérített is és a koromhoz sem illik már ez a rövid fazon:


És volt nekem egy sapkám, amit sosem hordtam; hiszen szúrt...


(És egy kötött takaróm, amiből néhány alkatrészt fel kellett használnom. Így most lukas...)

Lebontottam és új darabot kötöttem:


Ez a fogyasztás az, amelyik kidomborítja a csípőt.

Elragadott a hév és készítettem hozzá ujjakat is:


A pillanat hevében készült, ezért nincs mintája.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések