2012/1 női zokni

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Zokni szezon van, és kiderült, hogy kevesebb párral rendelkezem, mint kéne.
Így készült ez a pár. Magic loop technikával készítettem,
egyszerre a kettőt, így nem kellett leírnom a mintát. Szóval nincs is.

Felülről lefelé kötöttem, 25 szemet vettem fel 3-as tűre. Csőkötéssel kezdtem, majd 3 sor után dupla patenttel folytattam. Ezután a két szélére készítettem egy copfmintát, amit kétsoronként fontam. 
A sarkánál kettéosztottam a munkát és egy saroknyit kötöttem, majd a plusz szemeket fogyasztottam a rüszthöz. Mikor próba után elértem a bütykömet elkészítettem az orrát: négysoronként 2*4 szemet, majd kétsoronként 6*4 szemet fogyasztottam. Ezután elvarrtam a szemeket kívülről-belülről öltéssel.
Menet közben két helyen kellett segédtűre vennem az egyik zokni felét: először a csőkötés után, mikor összezártam a zokniszárakat, majd a sarokrész kialakításakor, mivel az egyiknek a hátsó része a másik elejével került egy tűfélre. Durván egy munkanap alatt elkészült, köszönhetően az egyszerű mintának és a vastag tűnek. 
A látszat csal, vaku nélkül nem sejlenek át a lábujjaim.



Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések