Papírszínház

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A papírszínház ugyan nem bábszínház, de én el tudnám ennek képzelni. A poszt (képes link), amiben találtam a diavetítő alternatívájának tekinti, szerintem ez inkább az árnyjáték modernizálása.

A költségei sem feltétlenül óriásiak. Egy bon-bonos dobozból előállítható (kettőből pedig valóban profi színházat lehet készíteni). A doboz alja a színházi deszka, a teteje merőlegesen csatlakoztatva az aljhoz a háttér, illetve előtér. Ha a fedlapot kivágjuk, akkor képeket lehet beilleszteni a lyukba, és kész is a színházi háttér, vagy éppen a mese. Én a mesére sem költenék, egy óvodás gyerekkel már elég jó program lehet egy-egy mese illusztrálása. Fényképekkel is lehetne játszani és különféle stock-képekkel is. 

* 2022-es megjegyzés. Azóta vettem papírszínházat. Vannak elemei, melyek azóta is használatban vannak (pl jegyek az előadásra), de a paraván, amit építettünk nagyobb siker. Persze nem a lányomnál, mert ő nem annyira rajong a bábozásért, de a barátai rendszeresen csinálnak mini előadásokat, mikor nálunk összegyűlnek. Az ovis méretet már ki is nőtték.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi


Megjegyzések

  1. ... érdekes. :) ... én a régi mutogatós bábjátékra asszociáltam, amikor először láttam. "Ez a kapa, ez a kasza, ez meg itt a faragószék..." Iskolában ki voltak tűzve a képek, és mutogattuk végig. :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése