Meghívó

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A borítékot készen meg tudtam venni.

Ez a külseje. A képet sk vágtam ki. A különálló és más-más időpontokban készült képeket egy fényképre átszerkesztettem, immáron fekete-fehérben és így mentem el egyetlen képpel a fényképészhez. Később rájöttem, hogy fényes fóliával is el lehetett volna érni ezt a hatást, valamivel olcsóbban jött volna ki. Átlátszót használtam volna.

Rendes nyomtatóval nyomtattam rá a papírra. Kiderült, a papír és a nyomtató festék nem kompatibilis, ezért hajlakkal is át kellett fújni a szöveget - szóval tanulságként ajánlom a tesztnyomtatást, illetve a névjegykártyakarton használatát, művészpapír helyett. Esetleg kézzel is meg lehetett volna írni, ha idejében rájövök... (A Mistral betűtípust legfőképpen azért szeretem, mert hasonlít a saját kézírásomhoz.) Az aláírásunk "névre szóló" és sk. A középső részen külön beragasztott pausz-papír van. A nyomtatás előtt modelleztem először kézzel, majd a nyomtatóval sima nyomtató papírral a konstrukciót.

Ha fellibben a fátyol és hátrahajlanak a szárnyak, akkor kész is a képkeret! Ezt a képet műteremben készíttettük és hagyományosan hívattuk elő (kb nyolcszorosába kerül a nyomtatott verzióhoz képest). A keret "rendes" scrap-papír.

Hm, az ára...
Eredetileg 200 forintot szántam darabjára, de a végén kettő lett annyi, mint amennyiből eredetileg ki akartam hozni a dolgot. 

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések