Kardigán 2

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Cardigan Scirocco

Változtatások:
250 szemmel kezdtem. Az elejét sokkal szélesebbre szerettem volna, ezzel mindkét eleje 100-100 szem lett.
30 sort kötöttem lustakötéssel. Ennyi sornyi lett kb egyforma vastag az oldalán lévő 15 szemmel.
A 15-15 lustakötéses szem elé-után is tettem kötésjelölőt, mert így arra sem kellett figyelnem. Az ujjakat is lustakötéssel csináltam, ezért 10-10 soronként fogyasztottam 2-2 szemet - ez jobban terül vízszintesen, függőlegesen cserébe rövidebb.
Csak felemeltem az előző sor szemeit, kis ráhajtások lettek a szaporítások, de mivel női darab, ennyi minta belefér. Csak 29-szer ismételtem.
A karöltőhöz nem szedtem fel még 14, ill. 12 szemet.
Először a karjait készítettem el, olyan hosszúra, ami felpróbálva nekem jó lett (187 sor, 39 szem), majd a testet addig csináltam, míg volt itthon a fonálból (170+26 sor). Bő 40 deka ment bele, 2 teljes csomag, illetve egy harmadik maradéka egy pár ffi zokni és egy ffi sál után - színátmenetes a fonál és a szimmetria miatti feleslegeket is felhasználtam. Ennél a darabnál, mivel nem adódik ki szabályos minta, belefért. Az utolsó 30 sort ismét lustakötéssel készítettem el.

Nagyon klassz lett, nem kell rá gomb, fázósan bedugom az egyik szárnyat a vállam alá, a másikat meg lazán vállra vetem, nem fázósan hagyom az anyagot esni. Ápol és eltakar darab.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések