Halloween

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Az idén bővítem a díszeket.

Az ajtóra készítettem egy koszorút. Gyakorlatilag ingyen... A mosodás drótvállfák közül az egyiket körré hajtogattam, a szúnyogháló leeső darabjait és egy rugalmas halvány narancs anyagot kb 10-15 centis szalagokra vágtam és ezeket rákötöztem, a narancs anyagból készítettem egy tököt, meg horgoltam rá gömböt, meg a karácsonyi díszeinkből is (van narancs és barna) rákötöztem párat, és még néhány fekete anyagrózsa és kész is!

Ötletelésre ajánlom:
Forrás

Tervben van még egy:

Forrás

Ez medence-hurkából készül, csíkos harisnya, fekete cipő, régi seprű és földdel töltött cserépedény.

Az idén bővült a muffinsütő készletem is. Egy adagnyi sütőtökformával és egy adagnyi szellemformával.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések