Összegzés a 2013. évi munkáimról

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Egy kendő hosszú, hideg éjszakákhoz. Laminária az új befejezéssel, később a csipkeszélét visszabontottam (anyaghiány...), csak az első két minta ismétlődik.

Mixed-media lánykaruha, horgolt sapkával és horgolt puhatalpú balerina cipőcskével.

Felülről-lefelé, raglán ujjú, kötött kardigán. "A főnök"-ön láttam egy cuki, rászabott, fodros passzés darabot.

Gyapjúzoknik a 2013-14-es téli időszakra.

Kiságyba párna horgolt cukiságokkal - folyamatosan készül.

Alsónadrág gyapjúból (harisnya fölé, overál alá) egy hosszú és egy térd alá érő

Felülről-lefelé raglán ujjú kardigán, nagy áthajítós elejével, Cardigan Scirocco kis változtatással

Dekoráció halloweenra

Kerti játéktartó szatyor

Szivárvány cica

Hordozós kardigán sosem lett kész (a betéteket nem csináltam meg, mire megvettem a gombokat, már kinőttünk a hordozós korszakból), de kötöttem helyette egy egyszerű kardigánt, sapkát és sálat.

Két Aviator sapka, ebből az egyik mikroszálas, pamutszerű, a másik kasmír. (Gyereksapkák)

Egy "űrhajós" vagy inkább manó sapka, széles, szétterülő sálrésszel kasmírból. Nagyon bevált darab, a második téli szezont éli. 

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések