Ajándék szivárvány cica

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Forrás

 Változtatások:
100% pamuttal készítettem, 3-as tűvel.
A valódi szivárvány színösszeállítással.
Soronként befejeztem, nem folyamatosan horgoltam körbe-körbe. 
A fülét hegyesebbre szerettem volna készíteni. Ezért  minden sorban csak 2-2 szemet szaporítottam, majd + 2 sort horgoltam úgy, hogy az utolsó sorban a fül belső részén a középső két szemet összehorgoltam, hogy előre álló füleket kapjak.
A farkát is tarkára horgoltam.
A kisvirág: 4 szemből kör, majd 3 lsz, *2 egyráhajtásos pálca, 2 lsz, egy rövidpálca, 2 lsz*, négyszer, 2 egyráhajtásos pálca, 2 lsz, majd az első 3 lsz első lsz-be visszöltve lezárom a kört és leláncolom a munkát.
Ezután állítom össze a macskát, hímzem, stb és csak a részletek kidolgozása után tömöm meg és varrom be a fejénél.

A szivárvány színei

Ez az első kérése a lányomnak. A Pinteresten találtam.




A tapasztalatok nyomán a rátétdíszeket nagyon-nagyon erősen kell rögzíteni, főleg, ha a gyerek és a kutya együtt játszanak a cicussal.

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

  1. Mostanában engem is elcsábított a fészbúk, ami sok időt vesz igénybe, ezért ritkábban látogattam kedves ismerőseimet. Ezt is csak most vettem észre. Eszméletlenül jó. Biztos Lányod1 is nagyon szívesen játszik vele.
    Boldog új évet: Eta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése