Kész! Folytonosság

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A margarétás kendő utódja elkészült.

Az eredeti kendő

Az eredetihez képest nincs rajta rojt, viszont 8 sor a szélcsipke (nem változtattam: 5 lsz + 1 rp).
Mivel a lányom már menet közben is ellopkodta, az övé lett.












A minta még egyszer:

Hurokkal kezdünk.
  1. sor: 9 egyráhajtásos pálca.
  2. sor: minden pálcába 2-2 rövidpálca.
  3. sor: minden pálcába egy rövidpálca (ez kunkorodik, de nem kell megijedni, majd visszamegy.
  4. sor: minden pálcába 12 láncszem, egy rövidpálca.
  5. sor: minden hurokba 4 láncszem, egy rövidpálca. Ebben a sorban csatoljuk össze a mintát: minden virág 3-3 hurokkal csatlakozik a többiekhez (egy virágot hat másik vesz körbe): 2 láncszem, egy rövidpálca a másik virágba, 2 rövidpálca.
Végül a teljes munkát körbehorgoljuk. Az én kendőmön: 5 láncszem, egy rövidpálca a hurokba a minta, amit egyszer, illetve a rojtoknál kétszer ismételt anyu. Ezen szerintem érdemes változtatni. Én megtettem, 8 sornyit horgoltam, beledolgoztam az összes fonalamat, a színeket kifelé egyre sötétebbekre cseréltem.

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések