Zsófi adventi kifestője

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Emlékezetből készült, az eredetit nem jelöltem meg. Sajnos.

Joe & Max

Ez saját, op-art


 
Robin Mead

Robin Mead
Kim Hubball
Jessica Wilde

Ez saját

Katie Oskin

Devyn Larson
Az egyik kedvencem: Trisha Larson

Robin Mead


Az egyik kedvencem - skinnystraycat


Karla Gerald

Ez saját op-art kép


Ez saját, az utolsót leszámítva, innentől már több bennük az én egyéniségem, mint az eredeti szerzőé, de mivel ez pocsék lett, inkább más ötleteiből merítkeztem. És ez az oka annak, hogy elkezdtem tanulni rajzolni.
Ez az, ahol a stílus az enyém, de Ruth Davis másolat az egész.

Ez eredetileg festékpöttyös rajz volt. És persze Lori Vliegen (szerző/képcím, ki tudja...) sem magyarul ír (/volt).

Ennél nem is tudom: sajátom-e, vagy másé - annyira egyszerű a hullámminta és a díszítése is. Olyan, mint a nyitó rajz: láttam itt-ott, majd rajzoltam egy saját verziót.

Fentebb látható az adventi kifestőm. 2015.12.01-24. között született meg, a családtagoknak rajzoltam.

A képek szabadon felhasználhatóak, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg! Megjegyzés: kereskedelmi forgalomba semmilyen formában nem hozhatóak - néhányukat leszámítva másolatok (ahol sikerült felderítenem az eredeti szerzőket, ott jelölöm is.) A saját képeim forgalomba hozása előtt az engedélyemről, felhatalmazásomról, valamint díjazásomról eltekinteni nem tudok.

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések