Körben horgolt romantikus csipke top

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Model.
Ez a top is úgy kezdődött, hogy megláttam a pinteresten. Amit aztán addig túrtam, míg meg nem lett a minta is, természetesen valahol egy orosz oldalon.

A baj csupán az volt, hogy nem vagyok roppant karcsú, egy ennyire bő blúzban igencsak rosszul néznék ki; másrészt pedig nem olyan fonalból és olyan tűvel készült. 

A nyakkivágástól kezdtem, kétoldalra. Maga a kivágás 4 sor rövidpálca. Ezt utólag horgoltam hozzá. Fentről lefelé kezdtem, a nyakamhoz igazítva. Egy mintaszakasz hat szemmel kezdődik, igazán nem volt nehéz. Minden más ehhez igazodik!

A második minta-ismétlődés, majd a karkivágás. A mintától nem tértem el!

Még egyszer az ujja.
És a test: ismételtem a mintát, de már csak egyszer, viszont tovább,
nem 8 sort horgoltam, hanem 22 sort.
Kicsit hosszú lett, ha nagyon megnyúlna a hordás során, majd lebontok belőle.
Így utólag 15-17 sort horgolnék már csak.



És az aljacsipke. 

Egészben.

Tehát a megoldás az lett, hogy a nyakkivágást követően már nem szaporítottam, a test az mindenféle szaporítás nélkül készült, az alján a csipke biztosítja, hogy A vonalú legyen.
3 db 100 grammos gombolyag fehér YarnArt Summer ment bele, egy egészen pici gombolyagocska maradt belőle. 3-as horgolótűvel készült.
Egy kerekded nyakkivágású toppal (avagy atlétával) hordom, ami követi a mintaívet. A fekete ruhát a kontraszt kedvéért vettem fel a képhez. 

"Élőben" mini me-vel.
Aki azóta is imád nemezelni.

[Azóta is nagyon kedvelt darabom, ápol és eltakar (vagy nem.)]

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések

Megjegyzés küldése