Kapucnis babacsavaró pólya

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Az eredeti minta innen.

De nehogy már pont ugyanolyan legyen, felülről lefelé kötöttem meg (a szivárványos fonál miatt).
JB csodás módszerével kezdtem, 24+23 szemre. 6 szem rizsminta, 35 szem harisnyakötés, 6 szem rizsmintával dolgoztam 50 soron keresztül (tehát nem két részre bontva, hanem oda vissza sorokkal egyben). Ezután nekem szemből balra a minta szerinti 25 szemet vettem fel, míg a jobb oldalon 50 szemet. 9 sorban 31 szem rizs-, 35 szem harisnya-, 56 szem rizsmintát kötöttem, majd 6 szem rizs-, 110 szem harisnya-, 6 szem rizskötéssel folytattam. 20 sor után a jobb oldalon a rizsminta mellett minden 2. sorban 1-1 szemet fogyasztottam 25-ször, 97 szemmel folytattam, majd a 180. sor, majd 9 sor rizskötés után leláncoltam.

Megkértem Mazsolát (aki kb 42 centis) legyen segítségemre. A "gombok" egyszerű gyapjúgolyók.

Kiterítve a fonákja.

Kiterítve még egyszer.

Összehajtva

Mazsola mégegyszer.

Kiterítve a színén

A lányom nem rajongott a pólyákért, ezért nem igazán használtuk, és attól is féltem, hogy a babanyál kioldja a festéket és minden csupa ételfestékes lesz. Még a superwash gyapjakból is kioldotta... Mosás során nagyjából tartotta a színét, kicsit kifakult az eredeti italporos festés utáni állapothoz képest.

A posztot 4 éve írtam. A fényképek augusztusiak. Mindjárt megkeresem az időmet. Idő? Hol vagy? :)

Ez a minta szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések