Összegzés 2016. évi munkáimról

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Befejeztem a 6 éve elkezdett italporos festéses posztokat. Az első négyet újra megjelentettem, és bemutattam a többit is. Gyapjú festés címkével mindegyik megtalálható.

Elkezdtem firkálgatni és ennek kapcsán a 2016. évem "A nagy firka kihívás" jegyében telt. Sokat tanulok, kutatok, igyekszem bemutatni mindazt, amit megtudtam. 2017-ben folyt.köv. [és 2022-ben még mindig folyt köv. A firkálgatásból lakberendezői bizonyítvány lett, rajztanulás, festeni tanulás - és még mindig kezdő szinten járok. Nem gyakorlok eleget, főleg nem minden nap. Ez a helyzet...]

Bordó kardigán, sapka és csősál.

Zoknik:
Nyári topok: [azóta is nagy kedvenceim!]
Néhány kendő:
  • Narancssárga romantikus csipkekendő (Yes, yes shawl)
  • Pink nyári sál (Beseme duplán)
  • Tarkabarka csipkesál (Azsurnaja sal krjucskom)
  • Greenie sál
  • Pihe-puha téli kendő (folyamatban)
Babák a lányomnak:
Lakásszépítés:
  • Kötött ágytakaró (folyamatban)
  • Zoknifonalmaradékokból és fehér vékony fonalakból készülő patchwork kötött takaró  (folyamatban)
  • Kutyapárna a kutyának
  • hatszögmintás ágytakaró (folyamatban)
  • párnák a gyerekszobába (folyamatban)
  • Egy lábtámasz palackból 
  • A nappaliba a kiegészítőkre huzat (folyamatban)
  • (A külső fal szigetelése - ezt nem én csinálom azért...) 
És persze néhány javítgatás, félbehagyott dolgaim befejezése:
  • Az ovis zsák projekt (Ez mégsem volt annyira befejezetlen, túl hosszúra terveztem.) [Már harmadikos általános iskolás a lányom és még mindig ezt a zsákot használjuk az iskolai váltóruhákhoz. Nagyon-nagyon megérte megcsinálni és szuper jól lehet használni! És teljesen egyedi, bár teljesen még mindig nincs kész és attól tartok, a gombos díszítés nem is lesz soha.]
Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések