A bugyola esete a RP-családdal

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

A babakelengye legnagyobb bukása a pólya volt. Persze nem a hagyományos pólya, hanem modern változatai. 
2012-ben nagy újdonság volt a bugyola itthon, az USÁ-ban viszont már réges-régen ismerték (snuggler néven). Némi kutakodás után letöltöttem egy ingyenes mintát, és csináltam egyet. Aztán még egyet, aztán még egyet és másfajtát és még egyet. Egészen pontosan 7 darab bugyoláló pólyát.

Örököltünk egyet és az első elkészült darab

Ide értve egy 50*50 centis darab polár takarót, amit csak kivágtam egy ikeás takaróból - ami vízhatlan! Mondanom sem kell, hogy azóta is ez az egyetlen, amit tényleg használtunk és érdemes volt vele időt töltenem. Ma, 5 évvel később is használatban van: a gyerekjátékok közt. Mikor mi: egyszer sátor, máskor takaró, és még köpönyegnek is használható.

Ennek azért profibbak a tépőzárai: mind puha és mind lezárható

Szóval, nálunk a gyerek mintegy fél perc alatt szabadult a bugyolából, soha nem nyugtatta meg, ha a mozgását bárhogyan is korlátoztuk. Egyedül lábzsákként fogadta el a használatát, igazából fölösleges volt a sok tépőzár illesztgetés és a bonyolult szabásminta.

Használt anyagból készültek: a rózsaszín anyagmaradék egy nyári ruhából, a szürke egy régi póló

A tépőzárakat nagyon jól le kell rögzíteni: körben is és keresztben is végigvarrva!

A babához érő részekre a szöszös.

Ki kell mindenhol nyitni, mikor berakjuk a gyereket.

Felhajtom az elejét

Mazsola a modell (24 centis. Egy baba minimum a duplája.) Szóval felhajtom.

Felhajtom az egyes tépőzáras oldalt. 

Aztán a kettest. Mazsola bent van a pólyában!

Az ikeás polártakaró anyagot nem csak négyzetek kivágásához használtam...
Nem kell eltisztázni, a vágás mentén is puha. Csak összetűztem, illetve pelenkaöltéssel körbehímeztem.



Izgága babáknál biztosan nem működik!
Ezt is nagyon jó volt elkészíteni.

A negyedik pólyaszerűségről már írtam: a kapucnis babacsavaró pólya posztja.
A hetediket kaptuk ajándékba, az első két képen látható. Ez az USÁ-ban kapható.
Folyt. köv. a kötöttek.

Ebben a posztban nincs megosztható információ, kérlek ne használd fel a képeimet az előzetes engedélyem nélkül!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések